O której godzinie zamyka się dział obsługi klienta Walmart

Nie ma co ukrywać, że jest to bardzo ważne, aby mieć pewność co do tego, co się dzieje, gdy mamy tak wiele do nadrobienia w swoim harmonogramie.

Mając godzinę pracy na wyciągnięcie ręki, zaoszczędzisz wiele na tym, jak i kiedy składać reklamacje i uzyskać informacje, których możesz potrzebować od Walmart.

Przeczytaj do końca tego artykułu, aby dowiedzieć się, o której godzinie zamyka się dział obsługi klienta Walmart, abyś wiedział, kiedy złożyć skargę i wniosek.

Godziny pracy obsługi klienta w Walmart są od 8 rano do 22 wieczorem od poniedziałku do niedzieli. Aby było jasne, ten standardowy harmonogram dotyczy godzin pracy biura obsługi klienta Walmart, gdzie pracownik będzie fizycznie udzielał Ci pomocy.

Opierając się na tych godzinach, możesz uzyskać pomoc od przedstawiciela obsługi klienta w godzinach powrotu z Walmartu od 8 rano do 10 wieczorem.

Nie musisz znać godzin pracy biura obsługi klienta Walmart, jeśli masz pytanie dotyczące przedmiotu zakupionego online. Na szczęście dla Ciebie, ta potęga handlowa prowadzi obsługę klienta Walmart online 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Jeśli chcesz z kimś porozmawiać, ale nie chcesz jechać do pobliskiego sklepu w godzinach pracy biura obsługi klienta Walmart, zadzwoń pod numer 1-800-Walmart między 8 rano a 6 wieczorem i porozmawiaj bezpośrednio z pracownikiem.

Nie ma żadnych korzyści z kontaktowania się z biurem korporacyjnym w sprawach serwisowych, ponieważ skieruje Cię ono z powrotem do miejsca, w którym zaczęliśmy, czyli do godzin pracy biura obsługi klienta Walmart. Skorzystaj z tabeli powyżej, aby szybko sprawdzić godziny pracy biura obsługi klienta Walmart dla większości lokalizacji.

Pamiętaj, że są to te same godziny (od 8:00 do 22:00) co godziny zwrotu towaru, ponieważ nie będziesz w stanie zwrócić towaru przed otwarciem sklepu o 8:00 lub zamknięciem o 22:00. Godziny pracy, które podaliśmy są dość stałe, ale jak większość firm, mogą ulec zmianie.

Te 3 sposoby na znalezienie godzin pracy działu obsługi klienta Walmart zapewnią, że będziesz w stanie znaleźć pomoc od przedstawiciela działu obsługi klienta, kiedy naprawdę będziesz jej potrzebować.

CZYTAJ TAKŻE

  • Zarabiaj pieniądze jako Instacart Shopper
  • 8 Best Jobs Like Instacart Shopper To Make Extra $20 an Hour
  • Jak zbadać skargę pracownika i typowe błędy, których należy unikać

JAK ZNALEŹĆ GODZINY PRACY BIURA OBSŁUGI KLIENTA WALMART

WALMART GODZINY PRACY BIURA OBSŁUGI KLIENTA WALMART LOKALIZATOR

Powinieneś skorzystać z lokalizatora sklepów firmy, aby znaleźć godziny obsługi klienta Walmart w pobliżu. Nawet jeśli lokalizator sklepów (znajdziesz go tutaj) pokazuje sklepy ogólne, pamiętaj, że Twój sklep będzie miał biuro obsługi klienta w pobliżu frontu.

Aby znaleźć godziny pracy punktu obsługi klienta Walmart za pomocą tego lokalizatora, należy wejść na podany link lub przejść do niego przez główną stronę internetową Walmart. Wprowadź swój adres, miasto, stan lub zamek błyskawiczny, aby zobaczyć pełną listę godzin pracy punktów obsługi klienta Walmart w pobliżu.

Godziny powrotu Walmartu podane na tej stronie są najbardziej aktualnymi i dokładnymi godzinami bezpośrednio prowadzonymi przez samą firmę.

MAPY GOOGLE

Innym szybkim i łatwym sposobem na znalezienie godzin obsługi klienta Walmart jest skorzystanie z Google Maps. Ten link przeniesie Cię do części Mapy Google na stronie głównej.

Możesz również nawigować do tej strony z Google.com, klikając zakładkę "Mapy" u góry strony.

Wpisz słowa "Walmart customer service desk hours" i kliknij przycisk wyszukiwania. Możesz też po prostu wyszukać Walmart w pasku wyszukiwania na Mapach Google.

Wyświetlona zostanie lista wszystkich godzin pracy punktów obsługi klienta Walmart, wraz z ogólnymi godzinami pracy każdego sklepu.

APLIKACJA DO OBSŁUGI ZWROTÓW WALMART

Jeśli chcesz pominąć wyszukiwanie w Internecie i mieć dostęp 24/7 do wszystkich godzin obsługi klienta Walmart w pobliżu, aplikacja Walmart może być dla Ciebie. Rozpocznij wyszukiwanie godzin powrotu z Walmart za pomocą aplikacji, pobierając ją z tej strony.

Aplikacja jest dostępna zarówno w sklepie iTunes, jak i Google Play. Aplikacja ta nie tylko pomaga znaleźć godziny pracy biura obsługi klienta Walmart.

Będziesz cieszyć się innymi funkcjami, takimi jak zakupy online, zarządzanie kontem, informacje o sklepie i szybki dostęp do wszystkich godzin powrotu do Walmartu w każdej lokalizacji.

Kontakt z działem obsługi klienta Walmart przez e-mail

Interakcja za pośrednictwem poczty elektronicznej jest szybka, wygodna i bezpośrednia. W przeciwieństwie do rozmów telefonicznych, nie musisz nadwyrężać słuchu ani tracić cennych informacji z powodu problemów z siecią.

Kolejną zaletą poczty elektronicznej jest to, że możesz śledzić swoją rozmowę z agentem i pobierać wszelkie informacje, które chcesz z rozmowy, kiedy tylko chcesz.

E-mail jest darmowy i możesz wysłać tyle wiadomości, ile chcesz. Jedynym wyzwaniem związanym z pocztą elektroniczną jest to, że odpowiedź może nie nadejść natychmiast, zwłaszcza gdy obsługujący ją pracownicy działu obsługi klienta mają inne e-maile do obsłużenia.

Używanie poczty elektronicznej do kontaktu z pracownikami działu obsługi klienta Walmartu nie jest samo w sobie złym pomysłem. Nawet jeśli nie otrzymasz natychmiastowej odpowiedzi, masz pewność, że odpowiedź nadejdzie prędzej czy później.

E-maile do obsługi klienta Walmart'u są podzielone na dwie grupy. Jedną z nich jest email wsparcia obsługi klienta, a drugą email dotyczący sprzedaży i pytań.

Kontakt z działem obsługi klienta Walmart przez telefon/faks

Jeśli wolisz kontaktować się z działem obsługi klienta firmy Walmart przez telefon lub faks, nie wahaj się tego zrobić.

Bezpłatny numer Walmart to 1-800-741-5367. Godziny otwarcia i zamknięcia telefonu (EST) od poniedziałku do piątku to odpowiednio 8.00 i 23.00.

W soboty można dzwonić w godzinach porannych od 9.00, ale zamknięcie następuje o 21.00. Natomiast w niedziele czas na rozmowy telefoniczne lub wysyłanie faksów trwa od 12.00 do 19.00.

Lokalny i międzynarodowy numer telefonu działu obsługi klienta Walmart to 614-534-1996. Natomiast numer faksu to 1-877-291-8154 lub 614-921-9866. Należy jednak pamiętać, że może się on różnić w zależności od sklepu.

Powody, dla których ludzie kontaktują się z działem obsługi klienta Walmart

Wiele osób kontaktuje się z obsługą klienta Walmartu każdego dnia w różnych sprawach, takich jak:

  1. Aby dowiedzieć się, czy pewne produkty są nadal dostępne w magazynie:

Możesz zadzwonić do najbliższego sklepu Walmart, aby dowiedzieć się, czy pewne artykuły są jeszcze dostępne. Jeśli planujesz odwiedzić sklep osobiście, zadzwonienie przed wyruszeniem w podróż pomoże Ci zaoszczędzić czas, energię i pieniądze. Unikniesz rozczarowania.

2. Wsparcie dla aplikacji mobilnej lub strony internetowej Walmart:

Ludzie nadal kontaktują się z obsługą klienta Walmart w celu uzyskania pomocy technicznej dotyczącej aplikacji mobilnej lub strony internetowej firmy.

Jeśli aplikacja mobilna lub strona internetowa nie działa poprawnie, możesz albo skontaktować się z Walmartem, aby ją naprawić, albo poćwiczyć z pacjentami. Zauważą oni problem i zareagują na niego.

3. Zapytaj o politykę wymiany i zwrotu pieniędzy:

Możesz zadzwonić do pomocy technicznej, jeśli nie masz pewności co do polityki Walmartu w zakresie wymiany i zwrotu pieniędzy. Należy jednak pamiętać, że większość potrzebnych informacji można znaleźć na stronie internetowej Walmartu lub w Internecie.

4. Pytaj o promocje i wyprzedaże:

Skorzystanie z promo może pomóc Ci zaoszczędzić dużo pieniędzy. Jeśli masz ograniczony budżet, promocje są jednym z najlepszych okresów, aby kupić tyle przedmiotów, ile chcesz.

Promocje trwają tylko przez określony czas i nie pojawiają się cały czas. Z tego powodu, wiele osób decyduje się na kontakt z obsługą Walmartu, aby dowiedzieć się o kolejnych promocjach i wyprzedażach.

5. Zapytaj o produkty usług finansowych firmy:

Walmart to nie tylko jeden z największych międzynarodowych sprzedawców detalicznych w Stanach Zjednoczonych i innych częściach globu. Oferują oni również szereg produktów i usług, o których wielu może nawet nie wiedzieć.

Dlatego większość ludzi kontaktuje się z firmą, aby dowiedzieć się o ich produktach i usługach. Zaskakująco, Walmart oferuje różnorodne usługi finansowe, które mogą Cię zainteresować.

Jak szybciej rozwiązywać problemy z działem obsługi klienta Walmart

Pamiętaj, że możliwość szybszego załatwienia reklamacji nie zależy tylko od obsługi klienta Walmartu. Ty również masz do odegrania pewną rolę.

Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby Twoje problemy zostały rozwiązane szybciej.

Odwiedź stronę pomocy technicznej firmy:

Czy robisz zakupy online w Walmart? Jeśli tak, nie ma potrzeby, abyś odwiedzał fizyczną lokalizację, mimo że możesz. Wszystko możesz załatwić przez Internet.

Udaj się na stronę wsparcia Walmart w prawo. Znajdziesz tam menu poświęcone różnym problemom. Wybierz ten, który najbardziej pasuje do Twojej sytuacji, a znajdziesz numer, z którym możesz się skontaktować.

Walmart umożliwia klientom umówienie się na oddzwonienie lub bezpośredni kontakt telefoniczny. Zrób cokolwiek, co pasuje do Twojego napiętego harmonogramu.

Podziel się tym artykułem z przyjaciółmi na swoich platformach mediów społecznościowych, jeśli uważasz, że są one naprawdę pouczające, a ja uważam, że tak jest. Zapisz się na naszej stronie internetowej, aby uzyskać więcej informacyjnych postów na blogu i nie zapomnij zostawić komentarz w sekcji komentarzy na temat tego, co myślisz o Walmart obsługi klienta czas zamknięcia.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

Like this:

Polub Loading... Tags:walmart customer service desk hours in-store, walmart customer service hours near me, walmart customer service number, walmart hours, what time does customer service close at walmart 2020, what time does customer service close at walmart near me, what time does customer service open at walmart near me, what time does customer service open at walmart on Sunday