Polityka zwrotów DSW: Corona Virus Response and Canada Return Policy

Polityka zwrotów DSW przydaje się, gdy kupujesz te i może się okazać, że to nie jest Twój rozmiar lub to, co myślałaś, że jest. W takim przypadku z pewnością warto przejść przez proces zwrotu.

W jaki sposób przejść przez proces zwrotu i być może otrzymać zwrot pieniędzy lub nowe buty? Cóż, ten artykuł jest właśnie to, czego potrzebujesz, aby przejść przez proces uzyskania tego zrobić tak łatwo i jak to możliwe. Przeczytaj do końca tego artykułu, aby dowiedzieć się o DSW polityki zwrotu

DSW Exchange Policy

Podobnie jak inni sprzedawcy, DSW oferuje możliwość bezpłatnej wymiany. Proces wymiany jest podobny do zwrotu, po zwróceniu przedmiotu na wymianę, zwrot pieniędzy zostaje zapisany na Twoim koncie.

Po złożeniu zamówienia wymiany, to odpowiednio będzie opłata oddzielnie dla tego.

Ponadto, zgodnie z polityką DSW wymiany, wymiana zostanie dostarczony tylko wtedy, gdy element jest dostępny w magazynie. W zależności od Jest to również obowiązkowe, aby element nie nosić i powinien być w oryginalnym stanie, aby kwalifikować się do wymiany.

Polityka refundacji DSW

Jeśli zwróciłeś przedmiot w sklepie, zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany natychmiast. Jednak w przypadku zwrotów online DSW może potrzebować do 10 dni na zaksięgowanie zwrotu pieniędzy.

Otrzymasz pełny zwrot pieniędzy w oryginalnej formie płatności, jeśli zwrócisz przedmiot w ciągu 60 dni. Podobnie jak w przypadku Famous Footwear. Jeśli zwrócisz przedmiot po 60 dniach, zwrot zostanie dokonany w formie kredytu towarowego.

Opłaty za przesyłkę zwrotną DSW

Wszystkie zwroty do DSW w sklepie są bezpłatne. Nie musisz więc ponosić żadnych opłat podczas fizycznego zwrotu towaru do sklepu DSW.

Zostaniesz jednak obciążony opłatą w oparciu o następujące kryteria, zależne od Twojego członkostwa. Ta opłata za przesyłkę zwrotną zostanie zwrócona z kwoty Refunded.

Pamiętaj, że nie zostaniesz obciążony opłatą za przesyłkę zwrotną tylko w przypadku, gdy DSW popełniło jakiś błąd, z powodu którego zwracasz przedmiot.

Osoby niebędące członkami klubu

Non-members są ci członkowie, którzy kupili online z DSW.com, ale nie zapisali się do żadnego planu członkostwa. Tak więc, jeśli jesteś Non-member, a następnie trzeba zapłacić zwrot kosztów wysyłki. I, suma 8,50 dolarów zostanie odjęta od zwróconej kwoty.

Klub DSW VIP

Dla członków DSW VIP Club również, koszty wysyłki zwrotnej są $ 8,50. Więc jeśli wziąłeś DSW VIP członkostwa klubu, a następnie $ 8,50 zostanie odliczona od kwoty zwrotu.

DSW VIP Gold & Elite

Jeśli jesteś członkiem DSW VIP Gold lub DSW VIP Elite, nie musisz ponosić żadnych opłat za przesyłkę zwrotną. Tak więc, w tym przypadku, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy za przedmiot po powrocie. Ponadto członkowie DSW VIP Elite otrzymują 365 dni na zwrot dowolnego przedmiotu zakupionego w DSW. Podczas gdy wszyscy inni członkowie dostają tylko 60 dni na zwrot produktów.

CZYTAJ TAKŻE

  • Jak anulować płatność PayPal omyłkowo wysłaną do niewłaściwej osoby?
  • Przegląd finansowy Ist Franklin
  • Nazwa marki odzieżowej i pomysły na sklep internetowy i butik

Polityka zwrotów DSW w Kanadzie

Polityka zwrotów DSW jest nieco inna dla mieszkańców Kanady, choć ramy czasowe zwrotu przedmiotów są takie same.

Ponieważ DSW nie przyjmuje zwrotów za przedmioty zakupione w sklepie DSW Canada lub na stronie www.dswcanada.ca, aby zwrócić przedmioty pocztą, zaadresuj paczkę na adres:

"Town Shoes Limited Web Returns

44 Kodiak Crescent, Toronto, ON M3J 3G5"

Aby zwrócić produkty zakupione w DSW Canada w sklepie, należy udać się do najbliższego sklepu Townshoes. Towar musi być nienoszony i w oryginalnym stanie, wraz z paragonem zakupu (w przypadku zakupów w sklepie) lub fakturą wysyłki (w przypadku zakupów online) oraz oryginalną formą płatności.

Należy zauważyć, że DSW Kanada nie akceptuje wymiany online, więc jeśli chcesz wymienić przedmiot, po prostu zwróć go w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy i kup inny przedmiot, który chciałeś wymienić.

Zwroty produktów zakupionych w sklepie

Artykuły zakupione w sklepie DSW można zwrócić w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy w oryginalnej formie płatności, jeśli spełnione są następujące wymagania.

Termin: Zwroty muszą zostać przyniesione do sklepu w ciągu 60 dni od daty zakupu. Po 60 dniach nadal można uzyskać kredyt towarowy, jeśli przedmiot jest nienoszony i masz paragon. Członkowie DSW VIP Elite mają aż do 365 dni na zwrot towaru w celu uzyskania zwrotu pieniędzy na pierwotną formę płatności.

Stan: Przedmiot musi być nieużywany i nienoszony, z oryginalnym opakowaniem.

Dokumentacja: Przynieś ze sobą oryginalny paragon. Jeśli nie masz paragonu, możesz zamiast zwrotu pieniędzy otrzymać kredyt towarowy.

Sposób: Przedmioty zakupione w sklepie DSW muszą zostać zwrócone do sklepu DSW. Nie można ich odsyłać pocztą.

Zwroty online DSW

Możesz otrzymać pełny zwrot pieniędzy na pierwotną formę płatności za przedmioty zakupione w DSW online, spełniając następujące wymagania. Należy odczekać od 7 do 10 dni, aby DSW rozpatrzyło zwrot pieniędzy.

Terminy: Wyślij zamówienie online z powrotem pocztą w ciągu 60 dni od daty zakupu.

Opłaty za przesyłkę: Możesz zapłacić za przesyłkę samodzielnie lub skorzystać z etykiety FedEx dołączonej do zamówienia online. Koszt użycia etykiety FedEx wynosi 8,50 USD i jest odliczany od kwoty zwrotu. Członkowie DSW VIP Gold i DSW VIP Elite nie są obciążani opłatą za przesyłkę zwrotną. Opłaty 8,50 USD można również uniknąć, dokonując pierwotnego zakupu za pomocą karty kredytowej DSW Rewards Visa®.

Stan: Przedmiot musi być nieużywany i nienoszony oraz odesłany w oryginalnym opakowaniu.

Dokumentacja: Wypełnij formularz zwrotu i wymiany, który znajduje się na oryginalnej fakturze. Dołącz go do faktury za przesyłkę, aby otrzymać zwrot pieniędzy na oryginalną formę płatności.

Polityka DSW dotycząca wymiany

Wymiana produktów zakupionych w sklepie

Jeśli przedmiot został zakupiony w sklepie, zwróć go do sklepu z oryginalnym paragonem i opakowaniem. W ciągu 60 dni od daty zakupu sklep rozpatrzy Twoją wymianę jako zwrot pieniędzy i nowy zakup. Po upływie 60 dni otrzymasz kredyt towarowy na wszelkie należne Ci różnice.

Wymiana artykułów zakupionych w DSW.com

Artykuły zakupione na stronie DSW można wymienić za darmo. Jeśli zapłaciliście za pomocą PayPal, zabierzcie przedmiot do sklepu w celu wymiany. W przypadku każdej innej formy płatności można odesłać przedmiot z powrotem do DSW.

Otrzymasz kredyt za zwrócony produkt oraz nową opłatę za produkt zastępczy. Użyj zwrotnej etykiety wysyłkowej, aby określić element zastępczy, a zostanie on wysłany do Ciebie za darmo.

Wszelkie różnice w cenie na Twoją korzyść zostaną zwrócone na pierwotną formę płatności, jeśli wymiana zostanie dokonana w ciągu 60 dni od pierwotnego zakupu. Po 60 dniach otrzymasz kartę podarunkową DSW eGift w tej samej wysokości.

Zwroty prezentów DSW

Jeśli przedmiot został zakupiony w sklepie, nie można go odesłać pocztą - trzeba go zwrócić do sklepu DSW. Nieużywaną i nienoszoną rzecz należy zanieść do sklepu wraz z oryginalnym opakowaniem. Otrzymasz kredyt towarowy.

Jeśli przedmiot został zakupiony w Internecie, można go odesłać, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu na adres:

dsw.com

ATTN: Przetwarzanie zwrotów

4314 East 5th Avenue

Columbus, Ohio 43219

Jesteś odpowiedzialny za koszty przesyłki zwrotnej, chyba że masz oryginalne dokumenty dołączone do zamówienia i zaznaczysz, że wymieniasz produkt. Jeśli koszt wymiany jest niższy niż koszt zwrotu, otrzymasz kartę podarunkową eGift na kwotę stanowiącą różnicę.

Wyjątki dotyczące zwrotów DSW

Poza ogólnymi zasadami istnieją również pewne wyjątki w Polityce Zwrotów. Te wyjątki od Polityki Zwrotów DSW są następujące:

Jeśli przedmiot, który chcesz zwrócić, jest prezentem, wówczas zwrot zostanie dokonany tylko na kartę, której użyłeś podczas płatności.

Jeśli produkt zostanie zwrócony w ciągu 60 dni bez paragonu, wówczas zwrot pieniędzy zostanie dokonany w formie karty podarunkowej, a wartość zwrotu będzie równa aktualnej cenie sprzedaży produktu.

Pozycje zakupione w sklepie DSW nie mogą być zwrócone pocztą, ale Pozycje zakupione w DSW.com mogą być zwrócone zarówno do sklepu DSW, jak i pocztą.

Jeśli zwrócisz produkt po 60 dniach, zwrot pieniędzy nastąpi tylko w formie kredytu towarowego.

Reakcja DSW na wirus Corona

To był ważny ruch i dlatego firma zamknęła swoje sklepy na razie, ponieważ priorytetem jest teraz społeczność i utrzymanie sklepów otwartych narazi społeczność na niebezpieczeństwo epidemii wirusa Corona.

Dystans społeczny jest tutaj kluczowy i każdy powinien postępować zgodnie z protokołem, aby zachować siebie i ludzi wokół siebie bezpiecznych i zdrowych.

Produkty nie podlegające zwrotowi

Oto lista kryteriów przedmiotów, których nie można zwrócić po dokonaniu zakupu w DSW:

Nie możesz zwrócić Produktów Specjalnych pocztą, jednak możesz zwrócić te produkty do sklepu, jeśli są nieotwarte, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu z nienaruszoną plombą.

Pozycje oznaczone jako "Final Sale" są pozycjami bezzwrotnymi. W ten sam sposób postępuje Reebok.

Karty podarunkowe nie podlegają zwrotowi (zasady będą inne dla krajów, w których obowiązuje inne prawo dotyczące kart podarunkowych).

Zwrot za pośrednictwem opłaconej z góry usługi FedEx

Aby zwrócić swój produkt do DSW za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx, możesz wykonać poniższe kroki. Pamiętaj również, że etykieta zwrotna, którą wygenerujesz i wydrukujesz jest opłacona z góry, więc nie musisz płacić za nią ani grosza.

Wydrukuj etykietę zwrotną FedEx.

Włóż produkt(y) wraz z etykietą zwrotną do oryginalnego opakowania.

Zanieś paczkę do najbliższego Autoryzowanego Centrum Wysyłkowego FedEx lub Biura FedEx.

Po otrzymaniu zwrotu przez DSW zwrot pieniędzy zostanie przelany na Twoje konto po przetworzeniu.

Aby dokonać zwrotu za pośrednictwem innej usługi wysyłkowej

Wyślij towar w oryginalnym opakowaniu wraz z fakturą za przesyłkę na następujący adres

Wreszcie, zwracając buty nie musi być trudne do osiągnięcia, postępuj zgodnie z szczegóły w tym artykule, aby umieścić przez wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby dokonać zwrotu w różnych punktach i czasu.

W związku z tym, że nie jest to możliwe, ażeby w tym samym czasie, w którym jest to możliwe, można było skorzystać z usług firmy DSW.

Podziel się tym:

  • Twitter
  • Facebook

Like this:

Polub Loading... Tags:dsw canada, dsw cancel order, dsw order status, dsw return policy canada, dsw return policy clearance, dsw return policy covid, dsw return policy with afterpay, dsw return policy worn shoes