5 Najlepszych Programów Premiowych: Karty lojalnościowe klientów sklepów, które musisz zdobyć

5 Najlepszych Programów Premiowych: Karty lojalnościowe klientów sklepów, które musisz zdobyć.

Najlepsze programy lojalnościowe: W zestawie narzędzi marketingowych detalistów, programy lojalnościowe okazały się jedną z najskuteczniejszych taktyk zwiększania przychodów i wzbudzania lojalności klientów. Aż 84% konsumentów twierdzi, że jest bardziej skłonnych do pozostania przy marce, która oferuje program lojalnościowy.

Badania pokazują, że 5x łatwiej jest utrzymać klienta niż pozyskać nowego, a lojalni klienci wydają 67% więcej na produkty i usługi niż nowi klienci.

Dlaczego lojalność klientów jest ważna?

Lojalność klientów jest czymś, do czego wszystkie firmy powinny dążyć z racji swojego istnienia;

Celem założenia firmy nastawionej na zysk jest przyciągnięcie i utrzymanie zadowolonych klientów, którzy kupią Twoje produkty, aby zwiększyć przychody.

Klienci konwertują i spędzają więcej czasu i pieniędzy z markami, wobec których są lojalni. Klienci ci mówią również swoim przyjaciołom i kolegom o tych markach, zbyt co napędza ruch polecający i word-of-mouth marketing.

Lojalność klientów buduje również silne poczucie zaufania pomiędzy marką a klientami - kiedy klienci decydują się często wracać do Twojej firmy.

Wartość, jaką uzyskują z tej relacji, przewyższa potencjalne korzyści, jakie mogliby uzyskać u jednego z konkurentów.

Powiązane wyszukiwania:

  • Najlepsza karta kredytowa na wesele do rozważenia na każde wydatki weselne
  • TJX Rewards Platinum Mastercard 2020 Review: Najnowsza aktualizacja
  • Karta kredytowa P.C. Richard & Sons - recenzja i wszystko, co musisz wiedzieć
  • Czy istnieje najlepsza karta kredytowa Reddit? Kompletny przewodnik po kartach kredytowych Reddit

Karty lojalnościowe dla klientów sklepu, które musisz zdobyć

1. Starbucks Rewards

Program lojalnościowy Starbucks rewards

Tworzenie aplikacji mobilnych do zarządzania programami lojalnościowymi jest teraz powszechne, ale kiedy Starbucks po raz pierwszy uruchomił program lojalnościowy

My Starbucks Rewards poprzez aplikację Starbucks, był to nowy pomysł. Prowadzenie programu za pośrednictwem aplikacji radykalnie ułatwia klientom życie - nie trzeba zapominać o karcie, nie trzeba się gubić, nie trzeba się logować.

Aby zdobyć punkty lojalnościowe (lub gwiazdki, w ich przypadku), klienci muszą zamawiać lub płacić za pomocą aplikacji Starbucks. Centralizacja transakcji klientów w ten sposób tworzy kopalnię danych na temat preferencji i zachowań klientów.

Zamówienia napojów, wartość klienta w całym okresie jego życia, często odwiedzane lokalizacje, ulubione miejsca sezonowe... poprzez kierowanie klientów do aplikacji.

Starbucks może zbierać informacje o wszystkich tych i nie tylko tych nawykach, co daje mu możliwość oferowania klientom bardziej dopasowanych korzyści i komunikacji.

Jeśli aplikacja lojalnościowa jest możliwa do wdrożenia w Twoim sklepie, może to być świetny sposób na gromadzenie i centralizację danych o klientach. W przeciwnym razie, sprawny system obsługi punktów sprzedaży pomoże Ci zebrać większość z tych samych informacji.

2. Program punktowy The North Face

Jednym z przykładów programu lojalnościowego, który opiera się na programie punktowym, jest program The North Face:

The North Face ułatwia klientom zrozumienie, jak działa program nagród:

Klienci zdobywają 10 punktów za każdy 1$ wydany online i w sklepach detalicznych oraz 5 punktów za każdy 1$ wydany w ich punktach sprzedaży. Następnie, klienci mogą przeznaczyć te punkty na przyszłe zakupy.

Aby jeszcze bardziej zwiększyć zaangażowanie klientów, The North Face stworzył również aplikację, w której użytkownicy mogą zarządzać swoimi kontami, kupować nowe produkty, sprawdzać stan swoich punktów, wymieniać nagrody i wiele więcej.

Nagradzając klientów punktami do wymiany, zwiększasz średnią wartość zamówienia klienta i zachęcasz go do inwestowania w Twoją markę, co oznacza, że jest mniej prawdopodobne, że przejdzie do konkurencji.

3. Reebok

Reebok ma alternatywne podejście, które może kosztować markę mniej pieniędzy niż plan nagród oparty na upominkach. Zapewniają doświadczenia VIP, programy szkoleniowe i wellness, nagrody dla partnerów i wiele innych.

Ponadto, członkowie zdobywają punkty za każdą interakcję i transakcję. W miarę gromadzenia punktów wzrasta wartość nagród, a nawet dostęp do wydarzeń partnerskich i premier produktów.

4. Amazon Prime

Amazon ma do czynienia z silną konkurencją ze strony innych sprzedawców detalicznych, takich jak Walmart. Możesz znaleźć większość produktów na Amazon gdzie indziej, zbyt.

Prime to sposób na wyróżnienie się i przekonanie klientów do kupowania produktów wyłącznie przez Amazon. I to działa - członkowie Prime wydają średnio cztery razy więcej niż inni klienci Amazon.

Dla sprzedawców z podobnych branż, gdzie produkty i punkty cenowe są bardzo podobne u konkurencji, Twój program lojalnościowy może stać się wyróżnikiem i przewagą konkurencyjną.

5. Baskin-Robbins

Baskin-Robbins daje darmową gałkę lodów za samo zapisanie się do ich programu lojalnościowego.

Program jest przyjazny dla urządzeń mobilnych i członkowie mogą płacić za pomocą telefonu, przeglądać najnowsze smaki, a nawet zamawiać spersonalizowane torty lodowe.

Podziel się tym:

  • Twitter
  • Facebook

Lubię to:

Lubię Loading... Tagi:najlepsze programy lojalnościowe dla klientów 2019, najlepsze programy lojalnościowe 2020, pomysły na programy lojalnościowe dla klientów, programy lojalnościowe dla małych firm, strona internetowa programu lojalnościowego, skuteczne programy lojalnościowe przykłady