Sześć kroków do sukcesu z Mail In Rebates

Znasz te reklamy, które promują darmowe produkty po rabacie? Możesz je zignorować, myśląc, że to zbyt kłopotliwe lub zbyt piękne, by mogło być prawdziwe. Prawda jest taka, że sprzedawcy detaliczni generalnie ułatwili rabaty i można odnieść sukces z mail-in rebates, wykonując sześć prostych kroków.

1. Zdobądź prawidłowe formularze i pokwitowania. Przed podjęciem drogę do rejestru upewnij się, że rozumiesz wymagania, aby otrzymać rabat na produkt. Następnie, nie opuszczaj kasy bez posiadania odpowiedniego formularza i paragonu.

Zazwyczaj drukują się one automatycznie w kasie, ale nie zawsze. Sprawdzam to dwa razy z kasjerem, aby się upewnić. Nie czuj się naciskany przez kolejkę.

2. Wypełnij formularze natychmiast. Większość rabatów ma ograniczony okres ważności, co oznacza, że oferta wygasa w ciągu określonej liczby dni. Z mojego doświadczenia wynika, że wspólny okres składania wniosków to nie później niż 30 dni od daty zakupu.

Oprócz oficjalnego formularza, wiele firm wymaga dowodu zakupu. Może to być paragon, kod UPC lub jakakolwiek inna część opakowania. Dodatkowo, niektóre oferty wymagają dowodu, że dokonujesz aktualizacji istniejącego produktu. Zdarzało mi się przedkładać okładkę instrukcji obsługi lub płytę CD z oprogramowaniem.

3. Zrób kopie. Nie mogę tego wystarczająco podkreślić. Przed zaklejeniem koperty zrób kopie całej wysyłanej dokumentacji. Zachowaj oryginalne opakowanie produktu na wypadek, gdybyś źle zrozumiał jakieś wymagania i potrzebował go później.

4. Mail przed Deadline. To może wydawać się no-brainer ale uwierz mi, że nie jest. Złamałem tę zasadę i stracił na $ 120 warte rabaty raz. Efektem końcowym jest to, że kończy się płacąc pre-rebate cenę za coś, co może nie kiedykolwiek zakupione w tym punkcie cenowym.

5. Śledź Rebaty. Większość firm będzie e-mail aktualizacje na temat statusu rabatu. Nie powinieneś liczyć na nich, chociaż, aby upewnić się, że otrzymasz zapłatę.

Po wysyłce zorganizować kopie w oczekującym folderze rabatu. Następnie utwórz zadanie w kalendarzu, aby sprawdzić na rabacie na koniec okresu odnotowanego w formularzu. To przetwarzanie ram czasowych może być wszędzie od 6-12 tygodni. Jeśli nie dostaniesz rabatu, a następnie rozpocząć proces follow-up z obsługą klienta.

6. Wydać rabat. Ten ostatni krok powinien być najłatwiejszy, prawda? Niestety, wiele firm odeszło od wysyłania czeków. Otrzymałem płatności inną metodą dla każdego z trzech ostatnich rabatów złożonych. Motywacją firm jest zmniejszenie umorzenia, co jest najgorszym wynikiem po przejściu przez czas i wysiłek, aby uzyskać rabat.

Pierwszy rabat, który otrzymałem był czek. Wszyscy wiemy, co z nimi zrobić. Następnym była karta Visa z załadowaną kwotą rabatu. To może być trudne do wydania, jeśli dziwna kwota. Jeśli to możliwe, poproś o czek i to zajmie kolejne 6-8 tygodni, aby przetworzyć.

Ostatnia płatność rabatu była poprzez kartę upominkową Staples. Nie użyłem jej jeszcze, ale śledzę kwotę, więc jestem pewien, że ją wydam.

Możesz rozciągnąć swoje pieniądze, korzystając z dobrych ofert z rabatem. Jakie są Twoje doświadczenia z rabatami mail-in?