Codzienna rutyna: w co się ubrać, gdy jesteś w domu?
Codzienna rutyna: w co się ubrać, gdy jesteś w domu?
Zdjęcia / 28.04.2020
Przyznaj się, nie nauczyłeś się jeszcze języka obcego, nie obejrzałeś 10 sezonów serialu ani nie uporządkowałeś swojej szafy. Dzieje się tak dlatego, że samoizolacja nie dodała godzin do naszego dnia - nadal pracujemy, ćwiczymy, spędzamy czas z rodziną i przyjaciółmi. Dedykujemy ten wybór przedmiotów tym, którzy żyją z podobnie aktywnym harmonogramem.
7:30 - 8:30 Trening
Luźna koszulka i legginsy - nigdy nie sprawdzały się lepiej podczas aktywności fizycznej. Oddychająca i odporna na ścieranie koszulka pozwala Ci skupić się na tym, co najważniejsze - na jakości treningu i sukcesie sportowym.
T-shirt, legginsy
9:00 - 18:00 Biuro domowe
Strój biznesowy jest ostateczną inspiracją i motywatorem do efektywnej pracy. Luźna koszula lub marynarka jest wystarczająco wygodna, aby wylegiwać się na kanapie z laptopem, ale jednocześnie nie jest tak schludna: zrelaksuj się i zanurz się w procesie pracy.
Koszula
18:30 - 19:00 Impreza w Zoomie
Kontynuujmy pokazywanie naszych nowych strojów przed znajomymi, tylko tym razem online. Kołnierzyki, nadruki na klatce piersiowej, nietypowe dekolty i zdobienia są w cenie - szukaj rzeczy z ciekawymi wzorami!
Bluzka
19:30 - ... Artykuły gospodarstwa domowego
O, jak wiele ważnych rzeczy kryje się za tymi słowami! Pranie, sprzątanie, gotowanie - i tak dalej w dół listy. Nie wiemy, co jest dla Ciebie najwygodniejsze, ale jesteśmy pewni, że w naszej kolekcji znajdziesz wiele wygodnych, bawełnianych dzianin.
Sukienka
Razem możemy zrobić to wszystko! Nie zabraknie też czasu na zakupy!
Tagi: #tricot #wiosna #dresses NAPISZ KOMENTARZAby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Polityka w zakresie komentarzyRecenzje i pytania będą zamieszczane po sprawdzeniu przez moderatora. Publikacja może być opóźniona. Publikacja może się opóźnić ze względu na pewne uwagi, które muszą zostać sprawdzone i wyjaśnione. Moderator zastrzega sobie prawo do niepublikowania poniższych recenzji:
- te, które nie odpowiadają ocenie gwiazdkowej;
- które nie mają sensu, one-linery;
- uwłaczają godności sklepu internetowego, jego pracowników i klientów;
- Powtarzające się pytania i powielanie wcześniej zamieszczonych recenzji.