HOME OFFICE: modny sposób patrzenia na pracę w domu.
HOME OFFICE: modny sposób patrzenia na pracę w domu.
Porady / 24.03.2020
Czy jesteś już pracownikiem zdalnym? Znane wydarzenia zmusiły nas do zmiany stylu życia i rezygnacji z dojazdów do biura. Teraz spotykamy się z naszymi kolegami nie przy chłodnicy wody, ale w domu, przy czajniku w kuchni, a spotkania na Skype odbywają się przy pralce. Liczba zadań pozostaje taka sama: na przykład musisz podzielić się z tobą swoimi sekretami mody.
Kardynalna zasada: nie wdawaj się w spory. Spodnie dresowe i przytulna bluza są świetne do relaksu i odprężenia, ale szybko stają się nudne i demotywujące. Aby nie popaść w depresję, częściej przypominaj sobie, jak wyglądasz, gdy się ubierasz. Czas wypróbować odważny makijaż, docenić wygodę obcisłej sukienki i wyrwać buty na wiosnę!
Koszula, spodnie
Zasada numer dwa: Pokaż swoim bliskim, że praca w domu to też praca. Jeśli matka siedzi cały dzień w szlafroku, czy to znaczy, że może zajmować się dziećmi? Wcale nie - a to właśnie ubrania będą wyznaczały ramy czasowe i pokazywały poziom zatrudnienia w gospodarstwie domowym. Tata ma na sobie kurtkę, więc to jeszcze nie czas na zabawy.
Kurtka, legginsy
Zasada numer trzy: mieszaj style. Myślisz, że zmuszamy cię do noszenia stroju biznesowego? Wcale nie! Namawiamy jedynie do podzielenia ubrań na domowe i służbowe, łącząc je w rozsądnych granicach. Na przykład, możesz pracować na laptopie w zwykłym T-shircie, ale kiedy nadejdzie czas na wideokonferencję, załóż na niego koszulę.
Koszula, T-shirt
Zadbaj o siebie i swoich bliskich, spotkajmy się online!
Tagi: #styl biznesowy #kolor #wiosna #koszulki NAPISZ KOMENTARZ
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Polityka w zakresie komentarzyRecenzje i pytania będą zamieszczane po sprawdzeniu przez moderatora. Publikacja może być opóźniona. Publikacja może się opóźnić ze względu na pewne uwagi, które muszą zostać sprawdzone i wyjaśnione. Moderator zastrzega sobie prawo do niepublikowania poniższych recenzji:
- te, które nie odpowiadają ocenie gwiazdkowej;
- które nie mają sensu, one-linery;
- uwłaczają godności sklepu internetowego, jego pracowników i klientów;
- Powtarzające się pytania i powielanie wcześniej zamieszczonych recenzji.